/*'),o.close()}(); /*]]>*/

Product was successfully added to your shopping cart.

Escola Proa

0producte(s)

No tens cap producte a la teva cistella de la compra.

FAQ

Aquesta botiga només incorpora els articles i opcions que el col·legi ha triat per a aquest cus escolar.

Per poder comprar has de donar-te d’alta com a usuari del portal. Des de ‘Inicia Sessió’ pots crear un compte o bé accedir-hi si ja en tens un creat.

Per fer la compra només has de seleccionar el botó “comprar ” que acompanya a l’equip, seleccionar l'opció de garantia i els accessoris, si n’hi ha, i indicar el nom i dos cognoms de l’alumne, això és molt important per poder garantir l'entrega.

A la teva cistella de compra tens el resum de tot el que has comprat, allà pots fer la revisió i escollir l'opció de pagament.

Si fas el pagament per tarjeta, t’arribarà un e-mail confirmant la comanda.

Si fas el pagament per transferència, ens hauràs d’enviar per correu a helpedu@semic.es el comprovant d'aquesta.

 

Si hi ha opcions disponibles, les veuràs a la fitxa de producte.

 

La garantia queda detallada a la fitxa de producte. Si hi ha possibilitat d’ampliació de garantia, en el moment de la compra pots escollir la que més t’interessi, això comporta un augment del preu de l'equip que queda reflectit en la cistella de compra i a la comanda final.

 

Rebràs un e-mail a l’adreça amb la qual t’hagis enregistrat on et detallarà la comanda que has realitzat, l'equip i les opcions o accessoris que hagis afegit i la forma de pagament.

 

Hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres al correu helpedu@semic.es. Indicant el número de comanda i explicant què vols modificar.

Pots pagar amb targeta bancària, transferència o bé, financiació.

Si pagues amb transferència has d’indicar en el moment de fer el pagament, el número de comanda i el DNI del comprador. Hauràs d’enviar per e-mail el comprovant de la transferència a helpedu@semic.es.

 

VISA i Mastercard

 

El nostre compromís amb la seguretat és màxim. Confiem en La CAIXA, una de les plataformes més segures pel pagament online.

 

Hauràs de posar-te en contacte amb el servei tècnic mitjantçant el correu supportdesk@semic.es, ells t’indicaran com procedir

 

Hauràs de posar-te en contacte amb el servei tècnic mitjantçant el correu supportdesk@semic.es, ells t’indicaran com procedir.

 

Si la compra la recull la mateixa persona que ha fet la comanda, hauràs de portar la comanda impresa i el DNI del comprador. Si vols, pot autoritzar 

 

Hauràs d’autoritzar a la persona que recollirà l’equip amb un document signat per tu, on indiquis el teu nom i DNI, el nom de la persona que autoritzes per fer la recollida. Aquesta persona haurà de portar el seu DNI, aquesta autorització, la comanda de compra i còpia del DNI del comprador.

 

La factura te la farem arribar al domicili que hagis enregistrat a aquesta botiga.

 

Has de posar-te en contacte amb nosaltres per e-mail helpedu@semic.es o bé al telèfon 902 109 120 i sol·licitar parlar amb el departament d'ecommerce de col·legis. El nostre horari d’atenció és de 8 h a 19 h de dilluns a divendres, excepte festius nacionals.